כפתור הפרפר
03/11/2023

לקראת השבת נדגיש הנחיות חשובות לציבור בדגש על שמיעת צופרים

  1. עבור ציבור שומרי המסורת אנו מפרסמים שוב את התדרים בהם נשמעת התרעה רק בזמן אמת. אפשרות נוספת היא להשאיר את ערוץ 14 בטלוויזיה פעיל ובמקרה של אירוע אמת יעלו לשידור אנשי פיקוד העורף ויעבירו הנחיות מצילות חיים.
  2. זכרו שיש כמה דרכים לשמוע אזעקה- אפליקציית פיקוד העורף, אתר פיקוד העורף, תדרים שקטים, ערוץ 14 (גל שקט בשבת) וצופרים.
  3. התגוננות בעת התרעה- בזמן אזעקה לרשותכם 30 שניות להגיע למרחב הכי מוגן שיש. לכל אחד יש יכולת להתגונן על פי סדר העדיפויות הבא:
  • ממ”ד או מקלט.
  • אם אין ממ”ד או מקלט, יש להיכנס לחדר מדרגות פנימי, להימנע משהייה בשתי הקומות העליונות בחדר המדרגות או בקומת הכניסה.
  • אם אין ממ”ד, מקלט, חדר מדרגות פנימי, יש לבחור חדר פנימי בו מינימום קירות חיצוניים, חלונות ופתחים.
    לשוהים בחוץ: אם יש אפשרות הגיעו למרחב הכי מוגן שיש בתוך 30 שניות. במידה ואין אפשרות להגיע למרחב הכי מוגן בתוך 30 שניות, יש לשכב על הרצפה עם ידיים על הראש.

אם אתם מרגישים שאתם זקוקים לסיוע או הכוונה בנוגע למרחב המוגן שלכם, דברו איתנו, אנחנו כאן זמינים לכם 24 שעות ביממה. פנו למוקד העירוני בטלפון 1-800-800-106 ובקשו לקבל הדרכה אישית.

לאורך סופ״ש, מערך ההסברה העירוני יפעיל עדכוני חירום במידה ונידרש בדף הפייסבוק העירוני, באתר העירייה, באמצעות הודעות קוליות ובמסרונים.

תמיר אנגל
דובר עיריית צפת.

תדרי הגל השקט
לקראת השבת נדגיש הנחיות חשובות לציבור בדגש על שמיעת צופרים 1. עבור ציבור שומרי המסורת אנו מפרסמים שוב את התדרים בהם נשמעת התרעה רק בזמן אמת. אפשרות נוספת היא להשאיר את ערוץ 14 בטלוויזיה פעיל ובמקרה של אירוע אמת יעלו לשידור אנשי פיקוד העורף ויעבירו הנחיות מצילות חיים. 2. זכרו שיש כמה דרכים לשמוע אזעקה- אפליקציית פיקוד העורף, אתר פיקוד העורף, תדרים שקטים, ערוץ 14 (גל שקט בשבת) וצופרים. 3. התגוננות בעת התרעה- בזמן אזעקה לרשותכם 30 שניות להגיע למרחב הכי מוגן שיש. לכל אחד יש יכולת להתגונן על פי סדר העדיפויות הבא: – ממ”ד או מקלט. – אם אין ממ”ד או מקלט, יש להיכנס לחדר מדרגות פנימי, להימנע משהייה בשתי הקומות העליונות בחדר המדרגות או בקומת הכניסה. – אם אין ממ”ד, מקלט, חדר מדרגות פנימי, יש לבחור חדר פנימי בו מינימום קירות חיצוניים, חלונות ופתחים. לשוהים בחוץ: אם יש אפשרות הגיעו למרחב הכי מוגן שיש בתוך 30 שניות. במידה ואין אפשרות להגיע למרחב הכי מוגן בתוך 30 שניות, יש לשכב על הרצפה עם ידיים על הראש. אם אתם מרגישים שאתם זקוקים לסיוע או הכוונה בנוגע למרחב המוגן שלכם, דברו איתנו, אנחנו כאן זמינים לכם 24 שעות ביממה. פנו למוקד העירוני בטלפון 1-800-800-106 ובקשו לקבל הדרכה אישית. לאורך סופ״ש, מערך ההסברה העירוני יפעיל עדכוני חירום במידה ונידרש בדף הפייסבוק העירוני, באתר העירייה, באמצעות הודעות קוליות ובמסרונים. תמיר אנגל דובר עיריית צפת.

התחבר

הכנס את שם המשתמש הסיסמה להתחברות