הפעל נגישות לקוראי מסךנגישותדלג לתוכן מרכזי
 

בודק בקשות להיתרי בנייה באגף ההנדסה

מספר מכרז
תאריך פרסום
תאריך אחרון להגשה
קישור למשרה
נושא
עלות מסמכי המכרז
תיאור
אחוז משרה: 100%
דירוג: עפ"י תעודות.
דרגה: 7-11

תיאור התפקיד

בדיקה וטיפול בבקשות להיתרי בנייה בוועדה המקומית, בהתאם לחוק התכנון והבנייה ולתקנות שהותקנו מכוחו, ובהתאם למדיניות הרשות המקומית ולהנחיות מהנדס הרשות.

עיקרי התפקיד

  • בקרה על היתרי בנייה
  • קבלת קהל ומענה לפניות.
  • מתן חוות דעת מקצועית בפורומים שונים.

תנאי סף

השכלה ודרישות מקצועיות: מהנדס בניין או בעל תואר באדריכלות או בתכנון ערים ממוסד המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה, או המוכר ע"י המחלקה לשקילת תארים מחו"ל במשרד החינוך.
או - הנדסאי אדריכלות /בניין.

דרישות ניסיון

  • ניסיון מקצועי - עדיפות לבעלי ניסיון קודם בתחום בדיקת בקשות להיתרי בנייה במוסד תכנון.
  • ניסיון ניהולי – לא נדרש.

דרישות נוספות

  • שפות – עברית ברמה גבוהה.
  • יישומי המחשב – היכרות עם תוכנות תיב"מ ו- OFFICE.

עדיפות

במכרז זה תינתן עדיפות לבעלי ניסיון קודם בתחום בדיקת בקשות להיתרי בנייה במוסד תכנון, וכן לבוגרי קורסים המוכרים על ידי משרד הפנים, ומיועדים לעובדים בוועדות המקומיות ואו לבודקי בקשות להיתרי בנייה.

מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד: שירותית ועבודה מול קהל.

כפיפות בשגרה ובחירום: מקצועית וניהולית למהנדס הרשות.


לפרטים נוספים
המועמדים יפנו בצירוף המלצות ותעודות וקורות חיים לאגף משאבי אנוש, עד ליום ראשון ח' באלול תשע"ט 08/09/2019 בשעה 12:00 בצהריים.

טפסים להגשת מועמדות ניתן להשיג באגף משאבי אנוש בטל: 04-6927448, פקס:04-6973666. קורות חיים ניתן לשלוח למייל nurit@zefat.muni.il .

עם הגשת הטפסים, אבקש לציין את שם המכרז ומס' המכרז.

חשוב לציין:
יש להעביר את כל החומר הנדרש (כולל: קורות חיים, טפסים מלאים באופן מקורי, תעודות, מסמכים כגון: ניסיון וכו', צילום תעודת זהות+ ספח), עד לפני סיום מועד המכרז כפי שפורסם, מועמד שלא יגיש את כול המסמכים כנדרש לא יוכל להשתתף במכרז.

התפקיד מיועד לגברים ולנשים כאחד ומנוסח בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד.
קבצים מצורפים

בודק בקשות להיתרי בנייה באגף ההנדסה

מספר מכרז: 40/2019
תאריך פרסום:08/22/2019
תאריך אחרון להגשה:08/09/2019 12:00
קישור למכרז:לצפייה במפרטי המכרז
אחוז משרה: 100%
דירוג: עפ"י תעודות.
דרגה: 7-11

תיאור התפקיד

בדיקה וטיפול בבקשות להיתרי בנייה בוועדה המקומית, בהתאם לחוק התכנון והבנייה ולתקנות שהותקנו מכוחו, ובהתאם למדיניות הרשות המקומית ולהנחיות מהנדס הרשות.

עיקרי התפקיד

  • בקרה על היתרי בנייה
  • קבלת קהל ומענה לפניות.
  • מתן חוות דעת מקצועית בפורומים שונים.

תנאי סף

השכלה ודרישות מקצועיות: מהנדס בניין או בעל תואר באדריכלות או בתכנון ערים ממוסד המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה, או המוכר ע"י המחלקה לשקילת תארים מחו"ל במשרד החינוך.
או - הנדסאי אדריכלות /בניין.

דרישות ניסיון

  • ניסיון מקצועי - עדיפות לבעלי ניסיון קודם בתחום בדיקת בקשות להיתרי בנייה במוסד תכנון.
  • ניסיון ניהולי – לא נדרש.

דרישות נוספות

  • שפות – עברית ברמה גבוהה.
  • יישומי המחשב – היכרות עם תוכנות תיב"מ ו- OFFICE.

עדיפות

במכרז זה תינתן עדיפות לבעלי ניסיון קודם בתחום בדיקת בקשות להיתרי בנייה במוסד תכנון, וכן לבוגרי קורסים המוכרים על ידי משרד הפנים, ומיועדים לעובדים בוועדות המקומיות ואו לבודקי בקשות להיתרי בנייה.

מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד: שירותית ועבודה מול קהל.

כפיפות בשגרה ובחירום: מקצועית וניהולית למהנדס הרשות.