106 אונליין

המוקד העירוני, משמש כזרוע מקשרת בין תושבי העיר למחלקות המבצעות בעירייה – 24 שעות ביממה, 365 ימים בשנה.
המוקד מקבל את הפניות ומעבירן לטיפול המחלקות השונות בעירייה, בהתאם לסוג המפגע ומוודא את גמר הטיפול.
במוקד העירוני ניתן לקבל מידע על פעילות העירייה ומוסדותיה.
המוקד העירוני משמש כמרכז שליטה ובקרה למצלמות המותקנות ברחבי העיר ובגנים הציבוריים ודרכו מופעלת הסיירת העירונית המשולבת עם משטרת ישראל.

לקבלת טיפול יעיל במוקד, הציבור מתבקש

  • לגלות ערנות ותשומת לב למפגעים ותקלות ולדווח בהקדם.
  • למסור למוקדן את מלוא המידע הנדרש.
  • להשאיר שם ומספר טלפון לבירורים נוספים לפי הצורך.

 

שירות במוקד 106

מידי חודש מתקבלות במוקד העירוני למעלה מ- 3400 בקשות ונפתחות כמחצית הפניות לטיפול.
במהלך שנת 2021 התקבלו במוקד כ-41000 פניות, בכל אמצעי ההתקשרות, מהן כ-39000 שיחות טלפון. נפתחו 20000 פניות לטיפול המחלקות השונות ברשות וכל היתר מתן מענה.
המוקד מטפל בפניות רבות ומגוונות כגון: תחזוקה, תחזוקה חינוך, גינון, חשמל, פיקוח חניה, הדברות, וונדליזם, בעיות תברואתיות ועוד.

הפונים למוקד, בכל דרך בה בחרו, מעודכנים במסרון SMS בתחילת הטיפול, והפניה מועברת למחלקה המתאימה דרך אפליקציה פנימית.
מוקד 106 עוקב אחר הבקשות עד לסיום הטיפול בהן.

נוהל שירות

העירייה ניסחה נוהל שירות למרבית המנהלים, במסגרתה נקבע זמן תקן לטיפול בכל נושא ובקשה המתקבלת מהתושבים, על מנת להעניק לתושבי צפת את השירות הטוב ביותר.

חירום

המוקד העירוני הינו הבסיס העיקרי להפעלת העיר בשעת חרום ולכן נמצא באופן קבוע במבנה אשר הינו מקלט והמשמש גם כמרכז הפעלה עירוני בשעת חרום.

התחבר

הכנס את שם המשתמש הסיסמה להתחברות