הודעה חשובה לתושבי ומחזיקי הנכסים בעיר צפת הנדרשים לשירותי מחלקת הגבייה של עיריית צפת

12 במאי 2022

במסגרת שדרוג מערך המחשוב במחלקת הגבייה ולנקיטת אמצעים שונים לשיפור מערך שירות הלקוחות, תיסגר מחלקת הגבייה לקבלת קהל ל- 5 ימי עבודה, בין התאריכים 1-2/6/2022 (ימים ד’-ה’) וכן בין התאריכים 5-7/6/2022 (ימים א’-ג’).
מחלקת הגבייה תיסגר לקבלת קהל ביום ד’ ה- 1/6/2022 ותפתח מחדש לפעילות קבלת קהל שוטפת ביום ד’ ה- 8/6/2022.
עמכם הסליחה

בתקופה זו שבה תהיה מחלקת הגבייה סגורה כאמור, לא יהיה ניתן להעביר פניות ואסמכתאות וכן לא ליצור קשר טלפוני לברורים עם מחלקת הגבייה מאחר וכתובת הדואר האלקטרוני (מייל) ומספר הטלפון יהיו מושבתים גם הם.
עם החזרה לעבודה ב- 8/6/2022, יפורסמו ע”י העירייה, מספרי הטלפון החדשים לברורים ותשלומים וכן כתובת דואר אלקטרוני (מייל) חדשה להעברת פניות ואסמכתאות אל מחלקת הגבייה.
עמכם הסליחה.

בשל תחילת העבודה מחדש לאחר כשבוע ימים, ייתכן כי ייגרם שיהוי ו/או איחורים במתן התשובות לפניות שתתבצענה בתקופה זו. אנו מעריכים כי התשובות לפניות שתבוצענה במועד זה תיענינה בתוך 30-45 יום.

סגירת המחלקה נועדה לשפר את השרות לתושבים ומחזיקי הנכסים הנזקקים לשירותי מחלקת הגבייה ואנו מתנצלים מראש על הפגיעה הזמנית האפשרית בשירות הלקוחות שלנו בשל כך.

Mobile payment

התחבר

הכנס את שם המשתמש הסיסמה להתחברות